torsdag 28 januari 2010

Vaccinationen gick bra

Vaccinationen igår gick bra! Det var halt ute och massor med snö, så jag åkte iväg direkt när jag kom hem, Findus jamade såklart hela vägen dit men när vi kom in på Djursjukhuset så slutade han och lyssnade spänt på alla andra djur som lät i stället. På vägen hem hämtade vi T och när vi lämnat Findus hemma gick vi till affären och handlade mat. Det blev köttfärs- och risfyllda paprikor! Vi kollade på "Little New York" som nog kan vara en av de sämsta filmerna jag har sett och T tyckte också att den var dålig. Klockan 20 var det dags för Robinson och sen slängde vi oss helt utmattade i sängen och somnade nästan direkt!

Idag har jag fått massage på jobbet, vi får det var femte veckan och det är verkligen lika skönt alltid!! Nu är det snart lunch och det blir paj med bacon, broccoli och champinjoner idag. När jag slutat ska jag ta mig till min UV-behandling och sen blir det bara hem och slänga sig i soffan. Halv åtta hos mig och Robinson står på TV-Schemat för kvällen.

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: