måndag 18 januari 2010

Snabba cash

I fredags blev det bara myskväll, jag och Findus. I lördags körde jag hem till mamma och pappa en stund, körde pappa till tandhygienisten och medan han var där handlade jag på systembolaget och handlade blommor på torget sen möttes vi vid bilen igen. Jag följde med hem och åt lunch och sen var det dags att bege sig hemåt, på vägen hem hämtade jag Findus nya torrfoder, för nu är han för gammal för sitt babycat torrfoder och ska ha kitten istället.

Klockan sju mötte jag T utanför Sam och Christina, det blev trerätters med Misosoppa, Sushi och hallon- och flädersorbet. Väldigt gott och trevligt var det så vi stannade ända till halv fyra. Det var en kall cykeltur hem på natten, men det var ju inte så långt och jag hade tagit med mig riktigt mycket kläder.

I går sov vi länge, och det var skönt! T hade namnsdag igår så jag hade förberett en mysdag med överraskningar åt honom. Först blev det bullfrukost, sen blev det handling och matlagning, medan maten stod i ugnen fick han massage och efter middagen beav vi oss till stan för att kolla på Snabba Cash. T älskar boken men tyckte inte att filmen hade de delarna som var viktiga och var lite besviken, alltså på filmen, inte biobesöket. En lyckad helg det där alltså!




♥ Kram Marie

Inga kommentarer: