fredag 29 januari 2010

Pysselsugen!!

Äntligen fredag!! Idag har jag faktiskt inget planerat mer än att jag förhoppnigsvis kan sluta redan kl 16.00 och att jag eventuellt ska hem till mamma och pappa en runda.. kanske skulle ringa pappa och bjuda hem mig själv på middag ikväll? Jag känner att jag vill pyssla, plantera och baka, det liksom kliar i fingrarna och om jag åker hem till mamma och pappa kan jag göra lite sånt under dagen i morgon. Där är väldigt mycket större plats att göra sånt på n jag har hemma. Ska nog plantera lite fina vårblommor i en stor glasskål som jag har hemma och så vill baka ett nyttigt bröd (men det fungerar inte i min gasugn). Dessutom skulle jag verkligen behöva dammsuga igen, har försökt att sopa istället eftersom Findus är så rädd för dammsugaren men det blir inte riktigt samma sak och dessutom behöver mattan dammsugas. Om jag då tar med Findus till mamma och pappa så kan jag åka hem en runda i morgon och dammsuga innan jag hämtar hem honom. Så får det nog bli!

Imorgon är det inte heller något planerat förutom att jag ska träffa T, så vi får väl se om det blir myskväll eller om vi ska iväg någonstans. På söndag ska T kolla på fotboll (Manchester United är hans favoritlag och det är de som spelar) hemma hos Peter och Niclas så då kommer vi inte att ses. Så jag får väl ha myssöndag med Findus istället :)

Ha en bra helg!

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: