fredag 8 januari 2010

Iskallt i Skåne

Idag är det kallt, riktigt kallt i Skåne! Det är mellan 10-13 minusgrader. Jag tog bilen till jobbet i morse dels eftersom mitt busskort är slut och man inte kan ladda på bussen längre, och dels för att jag har lite bråttom hem efter jobbet. Jag ska sluta klockan 16.00, åka hem och hämta Findus för att åka hem till mamma och pappa. Findus ska sova där i natt eftersom jag är borta hela dagen, ska på middag och sen på fest ikväll! Det blir många timmar för honom att vara ensam annars så jag tyckte att det var bättre att han var hos mamma och pappa.

Ikväll är det alltså först middag hos storasyster och sen ska vi förmodligen iväg och fira Jonas födelsedag på Fagens. Imorgon är det dags att fira Ramonas födelsedag, halv åtta ska vi vara där!

Ha en toppen helg!


♥ Kram Marie

Inga kommentarer: