torsdag 7 januari 2010

Flickan som lekte med elden

Igår efter min lilla shoppingrunda åkte jag hem till T och vi hängde där ett tag, sedan hyrde vi "Flickan som lekte med elden" och handlade pizza och åkte hem till mig. Filmen var bra och spännande men dock inte lika obehaglig som "Män som hatar kvinnor" och det uppskattade jag! Ser redan fram emot sista filmen i triologin.

Idag är det första dagen jag jobbar heldag sedan jag hämtade Findus och det är många timmar han måste vara själv men idag var ju T där fram till tolv så det blev inte så länge men i morgon kommer han att vara själv från åtta till halv fem (jag hoppas på att kunna sluta lite tidigare). Jag ska hem om en runda och mata och gosa lite med honom och sen ska vi iväg på middag hos min syster på kvällen. Hoppas att han inte känner sig ensam! Han utforskar allt i lägenheten nu, går in bakom saker och hoppar upp på saker, vilket han inte har gjort innan så nu gäller det att hålla koll på honom och plocka undan saker som kan välta, så att han inte kan skada sig. Precis som med ett litet barn :)


♥ Kram Marie

Inga kommentarer: