tisdag 5 januari 2010

Findus försvunnen...

Idag har jag både städat, plockat undan de mesta julsakerna och tvättat, man får ju passa på att få lite gjort när man ändå är ledig mitt i veckan för en gångs skull.

Findus var jätterädd för dammsugaren och sprang under soffan och gömde sig. Jag bar ut honom i köket eftersom jag var tvungen att dammsuga under soffan också, men han sprang in igen. När jag hade dammsugat och torkat golven färdigt kunde jag inte hitta honom. Jag letade verkligen överallt, under sängen, under soffan, i lådor, garderoberna, ja till och med bakom spisen men jag kunde inte hitta honom. Jag började få lite panik men han kunde ju inte bara försvinna. T ringde och jag satte mig i soffan för att prata med honom och då kommer Findus utkrypande från under soffan.. SKÖNT! Undrar bara var han har varit för han var verkligen inte under soffan när jag letade! I alla fall är han återfunnen och springer runt i lägenheten och lekar med alla sina tusen leksaker, det uppskattas att han gör det nu så han också vill sova när jag ska göra det!

Nu ringde älsklingen precis och sa godnatt, han är hos några kompisar och ska kolla på Paradise hotel och det ska jag också göra nu. Är ledig i morgon och ska träffa T, vad vi ska göra återstår att se!Ha en bra kväll!

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: