onsdag 13 januari 2010

Bio med älsklingen ikväll!

Idag slutar jag tidigt! Ska gå inom Skånetrafikens kundcenter och ladda mitt busskort eftersom man inte längre/ännu kan ladda det på bussen och sen ska jag ta mig hem och mysa med Findus en stund och så ska jag äta något. Ska se om jag orkar ta mig till min behandling idag, jag skulle verkligen behöva det för nu har jag inte varit sen mellandagarna.. jag har verkligen inte orkar engagera mig men nu är det tillbaka till vardagen igen så det är bara att ta tag i det!

Ikväll ska jag och T se Avatar 3D på Royal. Det är egentligen inte min typ av film men min älskling är en filmfantast och tydligen har den här filmen kostat mest att göra av alla filmer genom tiderna och det har tydligen varit övermånga som sett den redan och så ska den vara helt fantastisk i 3D så jag får väl offra mig :)




♥ Kram Marie

Inga kommentarer: