tisdag 15 december 2009

Tiden rinner iväg!

Jag kan inte förstå att tiden går så himla snabbt. På fredag är det pappas födelsedag och det ska självklart firas :) Det blir massa olika sorters mat i en buffé, varav jag ska göra två pajer. Vi verkar bli ganska många så det blir nog en riktigt trevlig kväll, som alltid hemma hos mamma och pappa.

På lördag ska jag äntligen, äntligen hämta min lilla Findus och det blir myskväll såklart. Han behöver få tid att utforska sitt nya hem och vi behöver få lite tid tillsammans och lära känna varandra! ♥

Nästa vecka jobbar jag två dagar och sen är jag ledig i 12 hela sköna dagar! På lillejulafton ska jag, T, svärmor Ewa och Emelie hem till mamma och pappa och fira lite jul, det blir inte julmat men däremot julklappar :) Julafton ska vi fira hemma hos kusin Anna och Tim.

Under min ledighet har jag redan en hel del planerat, jag ska till vetrinären med Findus, han ska bli vaccinerad mot kattpest och kattsnuva. Jag ska besiktiga min och pappas bil och jag ska träffa en arbetsterapeut som ska fixa ett stöd till min tumme som jag kan ha när jag jobbar. Och så är det ju såklart nyårsafton.


♥ Kram Marie

Inga kommentarer: