söndag 6 december 2009

Klösställning

Nu har jag äntligen köpt klösställningen som jag har väntat på, varje gång jag har kommit till ÖoB har den varit slut, men idag tog jag en chans och åkte dit igen, och där var den, nu är den monterad och får stå på vinden i mindre än två veckor, den nedersta delen är plastad så den inte ska bli smutsig och så har jag lagt in hans leksaker i den tillsvidare!. Jag köpte även en elementsäng i går, så lilla Findus kommer att trivas här hos mig hoppas jag!

När jag var liten/yngre så fick jag en present varje dag från den 1-24:e december, på en jättefin broderad julkalender, men sen jag blev äldre så får jag en varje advent i stället, igår fick jag en klänning från Gina Tricot, Tack så mycket mamma!

Ha en bra 2:a advent!


Klösställning i tre våningar från ÖoB, 249:-

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: