tisdag 3 november 2009

Norska skogskattungar

Jag har ångrat mig angående Main Coon kattungarna. Vi var hemma hos svärfar och hans sambo på middag i söndags och hon föder upp Norska skogskatter så hon har lite koll på de olika raserna. Hon sa att oftast blir Main Coon väldigt stora och det känner jag att jag inte vill ha, så jag letar vidare. Det behöver inte vara någon renrasig katt eftersom de oftast kostar väldigt mycket och jag ska ändå inte avla på den, men idag hittade jag en kull med renrasiga Norska skogskattungar som är jättesöta och bor i Svalöv, jag har mailat och bett om fler bilder, men än så länge får det bli bilden som finns på blocket! Förhoppningsvis kan jag åka och titta på dem snart! :)

Annonsen hittar ni här


♥ Kram Marie

2 kommentarer:

Vitt är vackert sa...

Men guud va söta!!!!
Tack för din snälla kommentar. Visst vill man hinna pyssla en massa, men tiden räcker ju tyvärr inte alltid till. Man vill ju inte ta ut sig helt.:) Har också massa ideer jag vill hinna med innan jul, får väl se hur mycket det blir...
Ha det bra!
Kram E.

Emmilia sa...

Hej. Vet inte riktigt hur jag kom in på din sida men men=) Väldigt fin är den iaf. Tänkte bara skriva det att Main Coon katterna också kallas "jätte katter" själv har vi en hane och han väger just nu 8-9kg. Mer än släktingarnsa dvärg schnauzer. Klätterställningarna får förstarkas och sättas fast i vägagrna =P Hoppas lycka till med katten. /Emmilia