tisdag 24 november 2009

Julpyssel

Igår blev det en hel del julpyssel efter jobbet. Jag handlade mossa och buxbom på vägen hem och när jag hade ätit dekorerade jag min amaryllis (köpte en vit i torsdags), satte siffror på adventsljusen, målade min god jul-skylt som jag har pratat om och så hämtade jag ner lådan med julsaker från vinden så jag kunde inventera lite. Jag ska göra en krans av buxbom att hänga på dörren men min gröna ståltråd är hos mamma och pappa så det får jag göra till helgen kanske. Ska försöka ta lite bilder ikväll och lägga ut så ni får se. Men inget julpynt ska fram förren till helgen när det är 1:a advent!

Uppdatering:

Här kommer bilderna som utlovat :)

God Jul-skylt att hänga på dörren
Amaryllisen

Mossbollar som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med , kanske kan mamma och pappa ha dem ute på trappan?

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: