onsdag 28 oktober 2009

Nya IKEA

Idag är det onsdag och jag slutar tidigt! Mamma ska hämta mig efter jobbet och så ska vi åka direkt ut till nya IKEA på Svågertorp, jag var på väg in där i söndags men det var kö in till parkeringsplatsen så jag ändrade mina planer. Nu har det i alla fall gått en vecka sen de öppnade, det är mitt i veckan och vi kommer dessutom att vara där redan vid halv tre så jag hoppas verkligen att det inte är lika mycket folk idag, för nu måste jag handla! Med lite tur blir det även sen lunch där :)

Inköpslista:
  • Täcke till T
  • Miniglasskålar
  • Batterier
  • Jul-inslagspapper
  • Bomullspads-hållare

Som ni ser är det ingen lång eller dyr lista och dessutom har jag presentkort så man kanske till och med hittar något annat kul som får följa med hem!

Efter IKEA ska jag till min UV-behandling och sen blir det mys med älsklingen ikväll! Ha en bra kväll!

♥ Kram Marie

2 kommentarer:

Ovanliga vantar sa...

Kul att se att ditt liv fortfarande e pur glädje

Ida sa...

Hej hej!

vilken fin blogg!
Vad roligt att du läser vår! Jag ska nog försöka fortsätta skriva efter resan är slut med! Det är ju roligt!!

Kram Ida