fredag 11 september 2009

Jag har blivit brunett

Igår åkte jag direkt till Limhamnsfältet för att se när T spelade fotboll, dom vann med otroliga 8-1! Älsklingen fick till och med in en straff :) Efter matchen kom mamma och pappa hem till mig med sängben och tvätten som jag tvättade i lödags men som inte hann bli torr så jag kunde ta den med mig hem. Vi åt tillsammans och monterade benen sen tog mamma och pappa med sig min gamla tv och åkte hem. Jag satte igång att färga håret och jag måste säga att jag är väldigt nöjd! Nu går jag bara och väntar på att få håret klippt, det ska jag göra den 23:e och då blir det även en snedlugg :)





Den här hårfärgen blev det www.loreal.se

2 kommentarer:

Mille sa...

Oj! Vill verkligen se dig som brunett! Så spännande... och du kommer säkert att bli skitsnygg i snedlugg också.
Hoppas att vi kan ses snart, hör av dig.
KRAM

Marie sa...

tack :) Jag trivs jättebra i det!