torsdag 27 augusti 2009

Tv:n hemma!

Igår fick jag äntligen min efterlängtade tv! Det blev en 32 tums LCD-tv, Toshiba tror jag att den var, med inbyggd digitalbox till mig och en 42 tums plasma-tv, tror att det var samsung, till mamma och pappa. Jag köpte en dvd när vi ändå var där eftersom min har en del fel; den har ingen display, den läser inte brända dvd-skivor och den stänger "luckan" när den själv vill. Mamma ska ha den och spela sina karaoke-skivor på istället. Vi satte upp och installerade mamma och pappas tv igår och min ska jag fixa med idag hade jag tänkt! Det kommer bilder så fort allt är på plats :)

Nu ska jag jobba lite, bara två dagar kvar till helgen! Idag eller imorgon skag jag dessutom få massage här på jobbet, jag tar den tiden som blir över eftersom jag har lättast att gå ifrån en stund.

Inga kommentarer: