måndag 17 augusti 2009

Nu är allt som vanligt igen..

Då är det andra arbetsveckan efter semestern och nu går allting vidare som vanligt. Alla är tillbaka och vi har i princip fullbokat. Det är hela 90 arbetsdagar tills man är lite långledig igen, för då är det jul och massa röda dagar så om man tar 6 semesterdagar så får man 2 hela veckor ledigt!


Denna veckan är det Malmöfestival, det är inget jag är överförtjust i men ikväll ska jag nog dit en runda med mamma och äta något i alla fall. Resten av veckan är fullbokad; i morgon är det tvättdags, det behövs verkligen för jag har inte tvättat på hur länge som helst. På onsdag ska jag få naglarna fixade och sen ska jag hem till mamma och pappa och baka en efterrätt tills på torsdagen då Calle och Tereza (de vi hälsade på i Prag) kommer på middag. På fredagen ska jag och T ha myskväll med middag och ostbricka eftersom vi har varit tillsammans 11 månader och för att vi känner att vi behöver ha lite tid på tu man hand. På lördagen är det förmodligen middag hos Sara annars ska jag till Jojo i Lund. Söndag blir förhoppningsvis bara lugn hemmakväll med en film! Som ni ser är det verkligen fullbokat denna veckan och tiden kommer garanterat att flyga iväg!


www.malmofestivalen.se

Inga kommentarer: