onsdag 19 augusti 2009

Blodgivning

Idag känns allting mycket bättre! Det är onsdag och jag slutar tidigt, ska gå ner och köpa en tunnbrödsrulle med kräftstjärtar på festivalen innan jag tar bussen till T för att hämta min bil. Sen bär det av till Limhamn där jag ska få fixat mina naglar, det behövs verkligen för de ser hemska ut just nu! Efter det ska jag till blodcentralen och lämna blod, fick sms i morse att det är brist på min blodgrupp så då får man ju ta och ställa upp. Sen ska jag hem till mamma och pappa och göra en cheesecake till imorgon och hjälpa till att sätta ihop en skänk som de ska ha i vardagsrummet. Alltså fullt upp idag också och bara knappt 2 timmar tills jag slutar :)

Nu har Emma och Madde precis varit hos mig och hämtat ett kvitto, tack för titten flickor, synd att jag inte kunde följa med er och äta!

Inga kommentarer: