måndag 10 augusti 2009

Första arbetsdagen efter semestern

Då jobbar man första dagen efter semestern.. det är inte speciellt kul, jag skulle gärna haft ett par veckor semester till. Men man ska väl inte klaga, jag har ju i alla fall ett jobb och jag har haft en jättebra semester och hunnit med en massa skoj saker och det är ju fortfarande varmt och ljust ute så man kan hitta på saker efter jobbet och på helgerna. Det är lugnt på jobbet denna veckan, det är bara en tandläkare som jobbar och så en från labbet så vi är fyra personer och annars är vi 11.. T jobbar bara i en och en halv vecka till sen är han arbetslös igen, så om det är någon som vet någon som vill anställa honom så är det bara att höra av sig!

I fredags blev det bara lugnt och mysigt hos mamma och pappa, jag och T var där på middag, det blev kräftor och sen grillat. Vi orkade inte ta oss hem på kvällen så vi stannade över. På lördagen spelade vi mingolf med Malin och Niclas och sen blev det sen lunch på Ikea, eftersom vi ändå var åt det hållet. På kvällen var Sara, Vicky och Milla hemma hos mig, det blev singstar och utgång.. så igår var jag ganska bakis.

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer: