måndag 6 juli 2009

Nedräkningen har börjat!

Min chef är så ego, jag försökte möblera om lite i tidboken så vi kunde sluta lite tidigare idag och slippa en massa luckor. Men då vill han att jag ska ändra ännu mer så han kan börja senare en annan dag, men det är bara sämre för mig eftersom jag måste vara här senast klockan 9.00 6ch sätta igång telefonen och dessutom hade jag legat massor av timmar minus eftersom jag inte kommer upp i mina 40 timmar i veckan. Men det bryr inte han sig om, bara han får sova längre på morgonen...

Nu är vi i alla fall inne på sista arbetsveckan innan semestern och jag räknar ner timmarna jag har kvar. På onsdag hämtar mamma mig efter jobbet och vi ska handla en ny cykel till mig och sen ska vi handla all mat till kalaset på lördag så det är färdigt. På kvällen blir det middag på Restaurang Gränden med mamma, pappa och T. MYS!!

Inga kommentarer: