fredag 3 juli 2009

Jag önskar mig en ny cykel

Jag kommer att få en cykel av mamma och pappa i födelsedagspresent, hade tänkt köpa en själv men det passar ju perfekt att jag får den i present i stället eftersom jag inte vet vad jag ska önska mig annars och jag behöver verkligen en cykel. Min cykel håller på att falla i bitar, nu har snart allt gått sönder på den, ringklockan fungerar inte, bromarna är väldigt dåliga och igår morse gick handbromsen sönder helt. Sadeln är hålig, den hoppar mellan de olika växlarna av sig själv, det är hål i cykelkorgen och den har börjat tappa färg både här och där. Det har varit en bra cykel men det är slut nu!

Var inne på Biltema:s hemsida och hittade en cykel som jag skulle kunna tänka mig men vi får väl se vad mamma och pappa tycker. Kraven är 3-vxl, cykelkorg och ringklocka.


Bilden är lånad från Blitema.se

Inga kommentarer: