onsdag 8 juli 2009

För idag är det min födelsedag!

Jaha, då är den äntligen här.. Min födelsedag! Det är en kort dag på jobbet och mamma hämtar mig kl 13.15, vi ska handla cykel till mig och så ska vi åka till Willys och handla all mat till på lördag! När allt handlande är färdigt ska vi möta upp pappa och T i stan för att äta en god födelsedagsmiddag på Gränden! Sen blir det nog lite mys hos T senare på kvällen!

Uppdatering kl 12.13:

Jag har fått blommor med bud från min älskling. Tre röda rosor, tre vita liljor, tre vita garbera och lite grönt! De är verkligen jättefina.

Har fått presentkort på Matas av arbetskamraterna, så jag kan köpa något fint till mig själv, dom har ju allt där; parfym, smink, nagellack krämer mm..

Har även fått en massa grattis-sms och inlägg på facebook, tack alla!

Kramar

Inga kommentarer: