måndag 29 juni 2009

AHH!!! Jag blir så irriterad!

Min chef kan verkligen göra mig irriterad ibland, och det handar inte om en sak han gör eller en egenskap han har utan det är så mycket som är störigt!!!

Han ger instruktioner om vad jag ska säga till en patient när jag ringer och sen avbryter han ändå mig under telefonsamtalet för att ändra eller ifrågasätta det jag har sagt eller lägga till något, då tycker jag faktiskt att han ska ta och ringa själv istället! Han skriker på mig, Jasmina och patienterna om han av någon anledning är på dåligt humör och sen ska vara kompis med alla direkt efter.. Han drar väldigt märkliga skämt, ingenting som är roligt och så skrattar han själv åt dem.. Han förutsätter att jag ska kunna och komma ihåg allt han säger och ber mig om medan han själv måste ha en lapp för att komma ihåg att betala sina egna privata räkningar.. Men sen kan han överdriva förklaringar av självklara förkortningar (tror han att jag är dum i huvudet då eller??).

Nu ska jag inte bara skriva massor av negativa saker, han har positiva egenskaper också; han går att förhandla med, jag fick ju löneförhöjning till exempel. Han är generös med presenter till personalen och vi får alltid frukost här. Han ger rabatt till personalens familjer mm.

Nu till något mycket trevligare; T slutade tidigare idag och blev avsläppt precis vid mitt jobb, så han kom upp och hälsade på mig en liten stund innan han skulle hem igen. Jag ska till Panduro efter jobbet idag och handla ett tunnt runt läder/skinnband så jag kan göra ett flätat armband till honom. Han är världens sötasta och mest underbara pojkvän man kan tänka sig! Älskar dig babe!

Inga kommentarer: