tisdag 21 april 2009

Våren är här

Jaha, nu var det längesen jag skrev igen. Vi är inne i den där perioden nu när jag inte är hemma så mycket och sitter framför datorn utan är utomhus istället, jag har i och för sig både bärbar dator och mobilt bredband så det är en dålig ursäkt, men så är det i alla fall. I fredags hade jag och T middag med Emma och Alexander, vi inveg min Fonduegryta och det blev riktigt gott! Senare på kvällen blev det sällskapsspel och till sist en runda på Étage. Tack för en trevlig kväll!

Igår var det den 20:e och jag och T har då varit tillsammans i 7 månader, även om det kanske inte är så speciellt och något att fira så kom jag att tänka på hur bra vi har det och hur lycklig han gör mig!! Puss på dig min älskling. Vi planerar en tur till prag i juli, ska hälsa på vänner till mig och samtidigt få lite semester ihop, det blir nog en 4-dagars tur eftersom T jobbar alla de veckorna jag har semester, men kan ta ledigt ett par dagar.

Påsken är undanstökad och det enda som finns kvar av pyntet är mina gula ljus, tänkte att dom kunde få representera våren också :) För nu är den verkligen här på riktigt. Jag ska hänga upp mina vinterjackor på vinden ikväll!

Ha en bra vecka

Inga kommentarer: