måndag 2 mars 2009

Ny vecka igen...

Veckorna går fort men helgerna går ännu fortare.. Nu är vi redan inne i mars och förhoppningsvis är det snart lite vår i luften också så att jag kan börja bli lite duktig och cykla till jobbet, jag känner verkligen att jag skulle behöva röra mig lite mer och busskortet har blivit riktigt dyrt. Men just nu känner jag i alla fall att det är lite för kallt att cykla.

Helgen var bra, de var fest hos T i fredags och allt var toppen förutom att Kelly fick åka till akuten med sitt korsband. Vi andra var på Étage en runda och sen promenerade jag och T hem på natten och jag fick jättegoda varma mackor när vi kom hem :) Tack älskling! I lördags sov vi länge och sen åkte jag till Trelleborg och kollade på Melodifestivalen med flickorna.

Gårdagen var lugn, film, skräpmat och mys blev det så jag är nöjd!

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer: