torsdag 19 mars 2009

Ett hälsosammare jag

Detta har hittills varit en väldigt bra vecka och det ser ut som att resten av veckan kommer bli det också. Jag har varit duktig och haft med mig mat till jobbet varje dag, jag promenerade hem i tisdags och jag promenerade till jobbet i morse. Promenaden tar ca 20 minuter och det har verkligen varit strålande fint väder (även om det blåser en hel del i skåne). Igår var jag och fixade naglarna efter jobbet, pappa kom och lämnade bilen till mig, sen var jag och svärmor och handlade inför lördagens festligheter, jag hämtade T från jobbet och sen åt vi middag där. Idag ska jag tvätta.. inte så jättekul men det måste göras. Ska även försöka hinna städa lite och eventuellt göra ett kort till T. Imorgon har vi varit tillsammans i 6 månader och jag ska laga lite middag till oss hemma hos mig och sen på lördag är det fullt upp, så jag har nog inte några andra dagar att välja på.

Ha en fortsatt bra vecka

Inga kommentarer: