måndag 23 februari 2009

Veckan som gick

NU var det längesen jag skrev igen, ännu en vecka och en helg har gått. MIn chef är på semester och man kan väl lugnt säga att: "När katten är borta, dansar råttorna på bordet" :) Det är riktigt lugnt och skönt här faktiskt, i fredags hann vi till och med ut och äta på lunchen.

I fredags kväll var jag och T på parmiddag hos Fredde och Natalie, det var ett annat par till där. Vi åt tacos, spelade spel och hade trevligt långt in på morgonen, när jag slutligen somnade i soffan vid fem-tiden insåg min pojkvän att det nog var dags att ta med mig hem. Jag var den enda av oss som hade jobbat den dagen och hade varit uppe i 24 timmar... Dagen efter var jag tvungen att gå upp vid elva, efter typ 4,5 timmars sömn, för att åka hem till mamma och pappa och städa. Det var ganska tungt måste jag säga. Efter städningen åkte jag hem och duschade och bytte kläder, hämtade min pojkvän och sen var det kalas för Anna. Senare på kvällen åkte vi hem till Anna och Tim och festade och sen blev det en runda till Etage. Vid tre var vi hemma igen och T gick och köpte hamburgare till oss i gatuköket. :) Vi sov länge i går och sen blev det film och pizza på kvällen.

Imorgon ska jag vara ledig, vi tjejer på jobbet har tagit vars en dag ledigt med betalning, vi tyckte att vi var värda det. Dagen går till tvättning och städning av lägenheten och om jag hinner ska jag åka en runda till IKEA och Willy´s.

Ha en bra vecka
Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shiiit gumman.. du måste verkligen ta dig tid till dig själv. Du verkar vara så stressad. Du och jag får fixa en myskväll med softig mat och film eller nått, och bara relaxa... :) Kärlek!

Marie sa...

Jag vet, men när ska jag hinna med det? Det låter som en väldigt bra idé det där! :) <3