måndag 9 februari 2009

Väldens sötaste svärmor

Igår var vi hemma hos T´s mamma och åt middag, jag har nog världen sötaste svärmor :) Vi fick jättegod stek med sås och potatis och sen satt vi och pratade till kl 9... kunde inte stanna längre eftersom vi båda skulle upp och jobba idag. T har fått nytt jobb så han går på utbildning denna veckan och jag hoppas att han kommer att trivas bra där!

Idag har jag gjort tack-kort till de som skickade blommor till morfars begravning, det var mormor som bad mig om det och det kunde jag självklart inte tacka nej till. De blir väldigt enkla, gröna kort med rosor på. Imorgon måste jag göra klart texten också sen kommer det bilder. Nu sitter jag och tittar på Design: Simon och Thomas och tar det lugnt..

Även den gångna helgen var riktigt bra; mys med Madde i fredags och fest hos Dalen i lördags och kvällen avslutades på Slagthuset. Vi har mycket planerat de kommande helgerna och på onsdag måste vi ut och köpa lite presenter så vi slipper stressen på fredag när alla andra ska ut och handla.

Ha en bra vecka.
Puss o kram


Inga kommentarer: