onsdag 7 januari 2009

Ut med julen!

Nu är jag trött på julpyntet och vill ha tillbaka min lägenhet som den brukar vara! Det enda pyntet som får stanna kvar en stund till är stjärnorna i fönstret för dom är så fina och inte jätte- juliga. Granen står kvar eftersom jag inte vet var jag ska göra av den än... Var slänger man julgranen?? Jag har i alla fall klippt av en massa grenar så att den ska vara lättare att få ut genom dörren, kanske skulle ha en sopsäck att stoppa den i för den barrar sjukt mycket. Amaryllisen hade blivit alldeles för tung så den hade knäckts, nu får de sista blommorna slå ut i en vas istället.

På jobbet är det kaos, ingenting är i ordning och ingenting fungerar som det ska och till råga på allt så har chefen åkt till Rumänien för att jobba lite, perfekt tajming nu när vi håller på att flytta! Jag är sjuk, har varit det sedan i lördags men har inte haft så mycket tid att vara hemma och vila upp mig så det är skönt att det snart är helg igen.

Inga kommentarer: