lördag 24 januari 2009

Tråkig vardag..

Usch vad jag har varit dålig på att blogga den senaste tiden.. 8 inlägg på 24 dagar.. men det händer liksom inte så mycket i veckorna, jag vaknar, går till jobbet, är där i åtta timmar, åker på min behandling, åker hem och är hemma typ kl 19, äter något, slänger mig i soffan helt utmattad och sen går jag och lägger mig.

Igår åkte jag hem till mamma och pappa och åt middag och är fortfarande kvar här, jag har precis städat och ska snart bege mig hemåt igen. Ikväll är det middag på Buffen, inflyttningsfest hos Anna en stund och sen fest hos Patrik. Hade hoppats på att T kunde följa med ikväll, men hans kompis har permisson denna helgen, från sin FN-tjänst i Kosovo så dom skulle festa lite med honom.

Nästa lördag åker mina föräldrar till Playa del Ingles och jag och T ska passa huset i en vecka, det kan nog bli mysigt. Förhoppningsvis blir det lite fest på lördagskvällen eller fredagen efter.

Ha en fortsatt bra helg!
Puss på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni får det kul ikväll :)

Ovanliga vantar sa...

Tror man bloggar mindre när livet flyter på bra. Ja har bara 10 inlägg i år.