söndag 11 januari 2009

Söndags-pyssel

Vaknade efter en härlig sovmorgon, körde T till jobbet, åkte hem till mamma och pappa och städade bilen som ska besiktigas på torsdag, fick skjuts hem, städade i lägenheten och innan jag skulle sätta igång med dammsugningen bestämde jag mig för att springa iväg och panta pet-flaskorna på Netto och samtidigt handla lite mjölk, maskinen på Netto var trasig, så jag gick till Ica istället men även där var maskinen trasig.. kan man ha sån otur? Det var iskallt ute men jag promenerade vidare till Konsum med mina flaskor och fick äntligen panta dem och handla min mjölk så jag kunde bege mig hemåt och städa klart. Det är skönt att ha städat ut allt julplynt nu. Jag lagade middag, kycklingwok och tände en massa ljus. Jag broderade lite, satte upp några hyllor och satte in papper i pärmar. Nu är det snart läggdags och helgen är redan över....


Störst..

...mittemellan...

...och minst.
Tyvärr kan jag inte ha ljuslyktorna i hyllorna när de är tända eftersom det blir alldeles för varmt så jag funderar på att ha något annat fint där istället... några tips?
Ha en bra vecka!

Inga kommentarer: