onsdag 14 januari 2009

Favoritaffär

Homeville interiör ligger på Regementsgatan i Malmö

Dagarna bara springer iväg och idag är det redan onsdag. Idag fick jag i alla fall lite tid att handla och kolla i en av mina favoritaffärer eftersom jag slutade kl 14.00! Det finns så mycket fint som jag skulle vilja ha, men jag har inte så mycket plats att ha saker framme.. Har hittat ett par fina änglavingar i cement tror jag i en blomsteraffär som jag bara måste ha!!

Det är mycket att göra på jobbet nu, framför allt eftersom vi inte kommit i ordning och skapat nya rutiner för den nya lokalen men det kommer väl. Jag har i alla fall fått internet på en dator och programmen jag använder fungerar.

T håller på att bli sjuk igen, stackars honom, åkte dit och lagade mat till oss igår så han fick äta lite i alla fall. Nu är det snart dags att laga lite mat, spaghetti och köttfärssås blir det idag, och sen ska jag ta en lång varm dusch och njuta av att det bara är två dagar till helgen :)

Ha en fortsatt bra vecka!

Inga kommentarer: