söndag 14 december 2008

Söndags-duktig

Igår hade jag äntligen tid att fixa min dörrkrans, tanken var att den skulle var av lingonris, men jag tyckte inte att det fanns något fint sådant så det fick bli grön mossa istället, och jag är nöjd! Mössan är häftad på baksidan så den sitter ordentligt.


Igår vad det ihopflyttningsfest hos Mikaela och Buster i Lund, lägenheten var jättefin, det var mycket folk där och dom hade gjort supergod mini-sushi till oss! Jag gjorde ett blomsterarrangemang till dem och hoppas att det passar in bra i lägenheten.


Min första Amaryllis-stängel blommar för fullt och jag har fått fyra blommor! Stängel nummer två är på väg upp och kommer förmodligen att blomma lagom till jul :)

Idag har jag varit duktig och städat i lägenheten, och så har jag gjort plats för julgranen, får väl se om jag hinner köpa en under veckan eller om det får vänta tills nästa helg. Nu ska jag hem till T och se om vi kan få ihop lite mat!

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Inga kommentarer: