måndag 22 december 2008

Julledig!

Nu är jag äntligen ledig ett par dagar, tyvärr inte så länge som jag hade tänkt mig eftersom vi håller på att flytta med jobbet och jag behöver komma in på torsdag för att få nycklar till den nya kliniken och så måste jag få i ordning en massa innan vi öppnar igen den 5:e, så det blir säkert fler dagar...


Idag har jag packat ännu mer och bokat om en massa tider som inte hinner med nu när vi flyttar, efter jobbet träffade jag Tony, Emelie och Niclas på stan och vi käkade middag på Mando. Nu sitter jag hemma hos T och laddar upp bilder för framkallning från Louice möhippa, tyvärr är bredbandet här väldigt väldigt långsamt just nu och det tar flera timmar.. skulle gjort det hemma imorgon istället, men nu är det snart färdigt så jag får väl hålla mig vaken en stund till i alla fall.

Imorgon ska jag klippa mig, åka på min behandling och lämna blod om jag hinner det. På kvällen ska jag och T till mamma och pappa på middag och julmys :)

Julpussar till er alla!

Inga kommentarer: