onsdag 12 november 2008

Så himla trött

Idag är jag verkligen jättetrött. Jobbade 8.30-17.00 åkte direkt till min ljusbehandling vid nobeltorget, åkte bussen hem igen. När klockan var sju fick jag äntligen i mig lite mat. Nu har jag bara hängt i soffan, kollat på lite tv och broderat på mitt stora projekt.. T jobbar både idag och i morgon så jag har två ta-hand-om-mig-själv-dagar. Saknar honom såklart men jag hade nog inte varit så kul sällskap ändå, nu när jag är så trött. Här kommer en bild på mitt glöggset från www.ellos.se. Jag köpte skålar med samma tomteluva på ena sidan av skålen och tomtens fötter på andra sidan. Tyvärr hittar jag inte någon bild på dessa, så det får bli när jag använder dem första gången istället, just nu står hälften av julsakerna på vinden och resten hemma hos mamma och pappa. Nu är det bara 2½ vecka till 1:a advent, så snart är det väl dags att börja plocka fram allt igen. Nu ska jag kolla på Greys anatomi och sen blir det tidig sänggång...


Glöggset med små tomtar på (jag köpte 8 muggar)

1 kommentar:

Ovanliga vantar sa...

Ja jobbar ju natt å köpte en ljuslampa för nått år sen men tyckte de va jobitt ljus så den kom välditt sällan fram. Läste i tidningen häromdan om nya rön att kanske ljuset inte e så viktitt, funkar ljusterapin för dej, hur länge sitter du där, mycke folk, mm?