tisdag 11 november 2008

Ont om tid

Jag har inte varit hemma några längre stunder på länge nu känns det som så jag har verkligen inte hunnit med bloggen. Jag har jobbat varje dag och det känns som att jag har kommit in i jobbet ordentligt nu och jag trivs verkligen som fisken i vattnet :)

Nu ska jag snart till T så listorna nedan får summera dagen

Positiva listan:
  1. Jag trivs sjukt bra på jobbet och fick sluta tidigare idag
  2. Mitt paket med julsaker kom från Ellos idag (bilder kommer senare i veckan)
  3. Jag var duktig och satte ner min cykel i källarförrådet
  4. Jag har världens sötaste och mest underbara pojkvän
  5. Jag kan jobba en kort dag på fredag. Tandläkarna är borta och jag behöver bara komma dit och fixa lite med fakturorna och sen kan jag gå hem.
Negativa listan:
  1. Jag fick en lapp om hyreshöjning på 450kr från och med 1/1 2009
  2. Jag är trött och hungrig
  3. Det fanns ingen tvättid ledig den dagen jag slutar tidigt från jobb nästa vecka
  4. Vi har jour på jobbet i morgon och kommer att ha massor att göra
Kisses

Inga kommentarer: