fredag 7 november 2008

Lugn fredag och party lördag

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och har tråkigt. Det blir en lugn kväll eftersom jag ska hämta T på jobbet vid 02-tiden.. Har inte träffat honom sen i måndags morse när jag lämnade honom på jobbet. Vi har båda jobbat olika tider denna veckan så det har inte gått, så nu vill jag träffa honom i natt även om det är länge att sitta och vänta. Det är ju invigning på Hyllie arenan idag.

Första provveckan på jobbet har gått bra, det har inte blivit så långa dagar eftersom tandläkarna har varit på kurs i Göteborg men det känns riktigt bra och verkar vara ett jobb som passar mig perfekt. Så nästa vecka är det 100% som gäller och från och med onsdag så är det jag som har allt ansvar då den tidigare receptionisten slutar på tisdag.

Imorgon ska jag först kolla när T spelar fotboll och på eftermiddagen ska jag köra till Trelleborg för att fira Johannas födelsedag med spa-mys, middag, fest och utgång. Så jag stannar och sover hos Emma och Alexander. På söndag är det farsdag och min kusins födelsedagskalas kl 14, hoppas att jag är nykter så jag kan köra hem från Trelleborg tills dess.

Trevlig helg!
PUSS

Inga kommentarer: