lördag 29 november 2008

Det blev den rosa...

.... mobilen alltså :) Jag beställde den idag och får den under nästa vecka, det var 300kr billigare att beställa den än att köpa den i affären.



När jag kom hem från jobbet igår han jag med en hel del som jag har skjutit framför mig.. jag ringde till Louice och tackade ja till bröllopet och passade dessutom på att boka hotellrum till samma tillfälle eftersom det är i Höör och paketöppningen är dagen efter. Ska bli så mysigt!

Igår var det personalfest, vi var och åt Fondue på Natalie på Pers krog sedan åkte vi till Big Bowl, lekte lite i spelahallen och sedan bowlade vi i två timmar. Första rundan vann jag ganska överlägset och andra rundan kom jag tvåa, men vi spelade i lag och mitt lag vann båda gångerna. Efter Big Bowl blev det en runda till Étage där jag träffade två gamla klasskompisar och sen åkte jag hem till T och sov där. Han sover fortfarande och jag börjar bli hungrig så jag funderar på att gå ner till Malmö Catering och köpa vars en baguette till oss, men det ösregnar ute och jag har bara en klänning att ta på mig....

Ikväll ska jag till Trelleborg och fira Jojos födelsedag, det blir tjejmys med Astrid Lindgren-tema och sen utgång, förhoppningsvis i Malmö. Men innan dess ska jag åka bussen hem till mamma och pappa för att hämta bilen och lämna en present till Fredde som fyllde år igår. Jag har förresten världens bästa pojkvän!!

Ha en fortsatt bra helg!
Puss

Inga kommentarer: