tisdag 25 november 2008

Adventssiffror

Nu har jag letat efter siffror till mina adventsljus överallt och det enda stället som har dem är ett internetföretag och då kostar frakten mer än siffrorna... så jag bestämde mig för att göra egna istället. Själva tagen hade jag sedan innan, jag hittade dem på Panduro för längesen och tänkte att jag säkert kunde ha dem till något kul och nu fick jag äntligen användning för dem. Siffrorna är gjorda av små silvriga pärlor som är klistrade med stenlim. Jag är nöjd! Ett svart papperssnöre runt de vinröda adventsblockljusen så blir det perfekt. Jag vill julpynta nu men jag ska hålla mig till söndag!

Det blev ingen jättebra bild, men här är de i alla fall

Nu är det snart dags att sova. Ha en fortsatt bra kväll!

1 kommentar:

Ovanliga vantar sa...

Skulle bara säga att din blogg e skön som avslappning ti andra, här finns ingen ondska, sorg, ångest utan bara pyssel, känns helt overklitt men e rätt skönt å trots att ja e ointresserad av pyssel så läser ja om det. Den får 5 nåldynor i betyg