tisdag 21 oktober 2008

Sjuk...

Jag är sjuk... :( Började känna lite halsont redan i torsdags men sen tyckte jag att det blev bättre. Men igår vaknade jag och hade riktigt ont i halsen, har nog feber och näsan rinner hela tiden.. På kvällen var jag och T ute och åt på Le Colisé, vi har nu varit tillsammans i en månad :) Efter middagen blev det nerbäddning med en kopp te och honung.

Idag har jag trots förkylningen tvättat och handlat medan T har varit på kurs inför det nya jobbet. Väntar på att han ska komma hem snart då han bor här forfarande, tydligen har inte killarna som fixar hans lägenhet någon vidare bra tidsuppfattning. Det skulle ta ungefär en vecka och nu har det gått 2½ vecka och dom räknar med minst en till... Ikväll blir det tv-kväll med Ugly Betty och Desperate Housewives


Inga kommentarer: