lördag 25 oktober 2008

Vellingeblomman

Det blev ingen utgång igår.. när klockan var tolv var jag så trött så jag höll på att somna. Daniel var snäll och skjutsade mig hem och jag somnade cirka 10 minuter senare.

Idag var jag och mamma på Vellingeblomman och köpte små pumpor, eftersom det är Alla helgons dag nästa helg så ska jag pynta lite hemma hade jag tänkt. När vi kom tillbaka tog vi en promenad i kvarteren och hittade en massa trevliga bär och liknande som jag gjorde en fin höstkrans av. Bilder på den kommer i morgon, för jag är kvar hos mamma och pappa fortfarande. Ikväll skulle jag egentligen till Trelleborg på fest men eftersom jag fortfarande är sjuk så var jag för en gång skull duktig och stannade hemma. Jag måste vara frisk nästa veckan för då ska jag jobba. Det blir Securitas Direct måndag till fredag, 8-16 så det blir nog en del bloggande då kan jag tänka mig:)

Trots att det är skönt att T har flyttat hem igen så känns det tomt i lägenheten utan honom, men det är väl så det ska vara antar jag. Tycker om att hinna sakna <3

www.vellingeblomman.se

Inga kommentarer: