söndag 12 oktober 2008

PS2 och Singstar

Tjejmiddagen hos Lillan igår var jättemysig och avslutades på HIPP, även Emma, Madde och Johanna kom dit och vi hade trevligt alla tillsammans! När jag kom hem gick jag in på Siba och beställde ett Playstation 2 och Singstar :) Jag får det under nästa vecka!

Jag och T tog en mysig promenad i eftermiddags och det var verkligen underbart väder. Vi handlade, hyrde film och köpte mat med oss från Greekway. Film nummer 1 blev "27 dresses" en typisk tjejfilm, inte den bästa jag har sett men mysig ändå! Nu ska vi snart kolla på "Match Point" och se vad den får för utlåtande.

Min första lilja slog ut i morse och den är verkligen otroligt vacker, där är ytterligare 10 knoppar på den så den kommer nog att hålla sig fin ett bra tag till och glädja mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina blommor =) Kul med ny kille!! Allt e bra? Hur e det själv??

Kommer du den 1.e? kram