torsdag 16 oktober 2008

Om mig..

Tänkte att jag skulle vara lite privat idag och skriva om mig själv...

MAT: Jag äter lite var tredje timme. Mitt humör blir inte kul om jag inte får mat. Jag dricker alldeles för lite (inte sprit då alltså :)), tycker inte om sill, vanliga räkor, rå lök, rotmos och lever men älskar ost och choklad! Är laktosintolerant.


SÖMN: Sover väldigt lätt, har svårt att somna i perioder och är väldigt lättväckt. Kan sova 10 timmar om jag är ledig annars försöker jag få ihop 8 timmars sömn.




HUMÖR: Är oftast glad och blir glad för väldigt lite (som för mina jättefina blommor tillexempel). Jag är absolut inte långsint, kan bli irriterad på småsaker men blir väldigt sällan arg eller förbannad. Har lätt för att gråta och är ganska känslosam.




HÄLSA: Tränar aldrig (om man inte räknar att gå upp fyra våningar till lägenheten), äter relativt hälsosamt och är ganska nöjd med min kropp. Har problem med magen. Har pollenallergi.


RELATIONER: Har en mycket bra relation till mina föräldrar och hälsar på dem minst en gång i veckan (vet inte vad jag skulle gjort utan dem), har en pojkvän sen en månad tillbaka så det är supernytt och mysigt :)

Nu kommer jag inte på mer intressant... men nu känner ni kanske mig lite bättre i alla fall :)

Inga kommentarer: