onsdag 1 oktober 2008

Oktober...

Tänk att det redan är oktober... hur gick det till egentligen? Månaderna bara flyger iväg och det är inte ens 3 månader kvar på detta året.. Men jag mår bra, allt känns bra (förutom att jag inte har något jobb) och jag är lycklig för första gången på länge :)

Idag har det varit mysdag hemma hos mamma och pappa. Vi har ätit middag, färgat mammas hår, kollat på Top model och Grays anatomi och bara umgåtts! Jag sover över här i natt och åker hem i morgon eftersom det är ganska sent nu. Innan jag åkte till mamma och pappa köpte jag pilkvistar som jag ska sätta i min höga vas eftersom jag är lite trött på det jag har i den nu och tyckte att jag behövde en förändring, hoppas att det blir fint. Bilder kommer förmodligen i morgon, men nu är det dags att få lite skönhetssömn!

Godnatt

Inga kommentarer: