måndag 13 oktober 2008

Med risk att bli tjatig...

..så kommer här ytterligare en bild på mina fina blommor. Dom blir finare för varje dag som går och dom doftar helt underbart, synd att man inte kan förmedla dofter via en blogg...


Idag har jag fått mina naglar fixade, varit på ÖB och i stan med T en runda. Nu sitter jag och kollar på CSI och känner mig ganska trött faktiskt men jag går nog inte och lägger mig förren T går till jobbet strax efter 11... Vi var och kollade i hans lägenhet häromdagen och pratade med killen som fixar det, och det verkar som det kommer att ta ytterligare en vecka innan det är färdigt, så jag får ha sambo ett tag till :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

PUSS

2 kommentarer:

Hur gör djur? sa...

När kommer det bilder på Mr. T?? ooo det vill jag ju se. =) =) Mina bilder på min blogg hittar jag lite var som, det gäller att hålla ögonen öppna.

Anonym sa...

Okej då vet jag! men hör av dig när du är säker =) kram