fredag 31 oktober 2008

Dagens horoskop

Idag får ni två horoskop :) Både jag och T (han är vädur) har haft väldigt bra horoskop den senaste tiden, och jag tycker faktiskt att de stämmer bra. Jag vet att det är väldigt många som inte tror på eller tycker om horoskop men jag gillar dem så jag kanske borde ha med ett här varje dag, precis som andra bloggar har dagens mat och dagens klädval och liknande. Problemet är väl bara att när jag inte jobbar så går jag inte ut och hämtar Metro eller City bara för att läsa horoskopet och det verkar inte som att City har sina horoskop på hemsidan..

Kräftan:
Din kärlek vill gärna ha mer av dig och nu har du hela helgen på dig att visa vad du menar med dina löften. Och koppla av jobbet helt annars blir det fel.
Malmö Lund City 2008-10-31

Väduren:
Du behöver inte bara tänka på jobb och problem som ska lösas. Nu behöver du ny energi. En god middag tillsammans med din kärlek känns bra.
Malmö Lund City 2008-10-31

Inga kommentarer: