söndag 28 september 2008

Höst

Jag tror att detta kommer att bli en bra höst. Jag tycker om att det har blivit lite kallare så jag kan ha stövlar, jacka och halsduk på mig. Jag älskar verkligen sommaren men eftersom vi inte har så mycket sommarvärme i Sverige kan det lika bra vara höst. Det jag verkligen inte gillar är att det blir så mörkt, det är faktiskt lite deprimerande men man kan ju alltid tända en massa ljus och krypa ner under en varm filt och bara mysa :)


Synen är förresten toppen, allt fungerar som det ska förutom att jag måste ha solglasögon på mig när jag är utomhus när det är ljust oavsett om det är regnigt, molnigt eller soligt (folk kollar lite konstigt på mig..) och att jag fortfarande ska ta tårersättningsdroppar 5 gånger om dagen fram till den 17 oktober då jag ska tillbaka på första efterkontrollen och se om allt läker som det ska.

Nu ska jag köra T till jobbet och sen ska jag sova :)

<3

Inga kommentarer: