onsdag 13 augusti 2008

SJUKT NERVÖS!!

Igår tvättade jag hela dagen och Patrick var här och kollade lite på OS tillsammans med mig. Imorse jobbade jag i tre timmar... var ute och besökte företag i Elisedals industriområde. På eftermiddagen hämtade jag min cykel som har varit inlämnad på lagning och sen cyklade jag bort till Anna. Efter ett par timmar kommer faster Britt-Marie dit och vi åt Annas goda äpplekaka och drack te. Mysigt att umgås med familjen!

Jag är riktigt nervös!!! Jag har beställt tid för att göra en laseroperation på mina ögon... har ju alltid velat det men eftersom det kostar en hel del har det bara varit avlägsna drömmar, men förra veckan ringde mamma mig på jobbet och sa att om jag ville göra det så skulle hon och pappa betala det... helt plötsligt var det verkligt! Det finns ju inte en chans att man kan tacka nej till det! Jag bokade tiden igår. Förundersökningen är den 28:e augusti och operationen den 2:e september, alltså om tre veckor!!! Jag kommer inte att se något på ett tag efter så det är ganska nervöst men samtidigt kul! Någon som har genomgått en laseroperation eller känner någon som har gjort det? Hur har det gått, är ni/de nöjda?

Kanske en något läskig bild på mina ögon :)

♥ Marie

Inga kommentarer: