söndag 24 augusti 2008

Höstförberedelser

Middagen igår var väldigt trevlig och vi fick massor av god mat! Jag var inte hemma förren halv 3.. Idag har jag rensat lite i lägenheten inför hösten, mest i garderoben.. Jag betvivlar att det kommer att bli sådär jättevarmt fler gånger detta året så alla typiska sommarkjolar, linnen, bikini, flipflop/sandaler samt min lilla grill med tillbehör fick åka upp på vinden och lämna plats åt lite tjocka tröjor, stövlar och jackor. Jag gillar inte det här mellanspelet mellan sommar och höst, det är bara såå tråkigt och jag tycker att nu kan det likabra bli höst på riktigt så man kan använda de nyinköpta höstkläderna.

Imorgon och på fredag ska jag jobba på Skanska igen, det är jag som öppnar så jag börjar redan 07.15... På tisdag är det tvättdags och på torsdag är det tenta och sen förundersökning inför ögonoperationen. På fredag är det dags att åka till Trelleborg igen, det är Mikaelimarknaden och lite fest, på lördag är det födelsedagsfest för Elle i Hörby.. så det är fullt upp :)


Det ser inte ut så här riktigt än, men snart...

1 kommentar:

Hur gör djur? sa...

vem är elle i hörby? jag är ju där ifrån!