tisdag 5 augusti 2008

♥♥♥♥

Jag fick bort bilden när jag kom hem igår, det var inte alls något svårt men det gick helt enkelt inte att göra det från jobb.. Middag och planering med syster var trevlig, nu känns det som att man har koll på det mesta och vi har skissat på hur inbjudningskorten ska se ut, placeringskort och vigselprogram kommer att gå i samma tema. Det blir enkla fina aprikosfärgade kort, så nu har jag typ ett halvår på mig att färdigställa dem!

Jag är helt förälskad i hjärtan just nu, så jag tog en liten runda hemma med kameran igår och fotograferade alla mina hjärtan, några har fått vara med innan men då får det bli repris på dem :)


Mina föräldrars bröllopsfoto får sitta i en fin hjärtram


Min gästbok som jag fått av kusin Anna och mina nyinköpta guldhjärtan som ska sparas till julpyntet


En liten lerfigur som ser ut som både ett hjärta och ett M har jag fått av B-M, kusin och kusinbarn. Memohållaren köpte jag på korthuset


Min äppelkrans fick ett litet hjärta i mitten, hemmagjort såklart :) Trähjärtat i mitt fönster har ni sett innan.


Hjärtkrokar i hallen är inköpta på Korthuset


Min hemmagjorda tavla har ni sett innan. Den andra tavlan sitter i badrummet och är köpt på IKEA.


Hemmagjorda hjärtan av ståltråd, det ena i fönstert och det andra i handtaget till garderoben.


Hjärtan av sten

Inga kommentarer: