lördag 12 juli 2008

Världens snällaste!

Idag är jag faktiskt världens snällaste för jag har lovat att hämta Rickard och David på Sturup inatt.. Planet skulle landa 02.05 och jag var precis redo och skulle ge mig iväg så såg jag att planet var försenat och beräknas landa 02.45 istället... i och för sig brukar det ändras igen eftersom dom är så duktiga på att flyga in förseningar, så nu sitter jag och stirrar på Sturups hemsida och hoppas att tiden ska ändras igen. Har varit hemma hos mamma och pappa hela dagen och kvällen så det har inte varit några problem alls att hålla sig vaken men nu när jag satte mig i soffan skulle jag lätt kunna sova en stund. Kanske bättre att åka ut till Sturup ändå och sitta där och vänta.. Bara en timme kvar nu...

Imorgon ska jag ha släktkalas, eller man kanske inte ska kalla det kalas för det blir alltid ganska mycket dricka och folk går inte hem förren mitt i natten, oavsett vad man kallar det så brukar vi ha riktigt kul! :)


Tårtan som jag ska bjuda på, receptet kommer från ICA och namnet är midsommartårta

Inga kommentarer: