tisdag 22 juli 2008

MAT

I måndags efter jobbet åkte jag och Fredde till Nilssons i Svedala för att kolla på lite nya möbler till hans vardagsrum. Efter det blev det Sushi på Sushido, vi satt på uteserveringen och avnjöt den underbara måltiden :) Tyvärr träffar jag Fredde alldeles för sällan...


Igår åkte jag till Panduro Hobby direkt efter jobbet och köpte lite saker jag spanat in under dagen, det blev bland annar steriolithjärtan och ull som jag ska göra fina fönsterdekorationer av en dag när jag har tid. På kvällen bjöd Rickard på middag och så städade/organiserade vi hans garderob (det behövdes verkligen). Jag är en sån där knäpp människa som tycker sånt är kul så jag får oftast gärna hjälpa folk med det!

Idag ska jag hem till mamma och pappa och äta världens godaste mat, nämligen gratinerad hummer!!! Dom åker till Calle och Tereza i Prag i morgon och behövde låna min stora resväska och jag hoppas att det är för att dom ska handla med sig hem en massa kul saker till mig :)

Fick förresten jättefina grytunderlägg av mamma och pappa i födelsedagspresent, jag har velat ha dem jättelänge och nu är de äntligen mina!!


Underläggen finns på flera ställen, Lagerhaus, Designtorget mm. bilden är i alla fall hämtad från bluebox.se

Inga kommentarer: